Ocenění podniku při prodeji výnosovou metodou

30. listopadu 2017

Metody ocenění podniku (dle noz "závodu") resp. společnosti

Ocenění podniku je sofistikovaný a složitý proces na kterém se podílí nejčastěji finanční analytici, kteří se oceňováním podniků zabývají.

Cílem ocenění podniku je stanovení tržní hodnoty podniku, nejedná se tedy v přesném slova smyslu o stanovení tržní ceny podniku (společnosti), která se může lišit s ohledem na atributy každého případu a na další aspekty jakými jsou např. synergické efekty pro určité kupující, segmenty podnikání a doplnění si portfolia vlastní činnosti a na spoustě dalších atributů.


Pokud máte k tomuto článku či k ocenění podniku při prodeji výnosovou metodou nebo oceňování podniků (závodů) a firem obecně, jakékoliv dotazy, případně hledáte nezávaznou konzultaci, neváhejte nás kontaktovat na tel. 224 326 326, emailem na info@campacapital.cz nebo nám přímo napište pomocí formuláře.

Se službami týkajícími se ocenění podniků úzce souvisí další služby, které v rámci naší činnosti poskytujeme - fúze a akvizice, prodej firemocenění podniku při prodeji, oceňování nemovitostí, znalecké posudky, strategické řízení, analýzy, cashflow modely, studie proveditelnosti a investiční poradenství, účetnictví a účetní služby.